Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
31003 | skoeddies | 25-7-2005 9:19 | Begin Forum | 2429 | 3 |
Topicpost | |
Gepost door: skoeddies | Gepost op: 25-7-2005 9:19 |
heej mensen! ik heb een tomos quadro gekocht en wil deze nu dus graag verzekeren.. nu ben ik op zoek naar het framenummer.. ik was altijd gewent bij mijn oude brommertje dat deze boven het blok gedrukt stond in de zijkant van het frame.. nu weet ik bij deze quadro niet meer waar ik moet kijken van alle nummertjes die er staan.. in het balhoofd staat natuurlijk het nl-typegoedkeuringsnummer: NL **** 146563 (met **** bedoel ik wat onduidelijke lettertjes) op de zijkant van het frame bij het blok kan ik niets zien. hier zitten namelijk de carburateur en de luchtfilter voor. nu staan er op het luchtfilter de volgende gegevens: linksboven: Tomos A35 - 229.700 dit is volgens mij het type luchtfilter? linksonder: DGM 50825 - S zou dit dan het framenummer zijn (en dat de mensen van tomos zo vriendelijk zijn geweest om dit ook op het luchtfilter te drukken omdat je anders eerst deze eraf moet schroeven om bij het framenummer te komen??) dan neem ik aan dat de S staat voor snorfiets.. maar waar staan dan DGM voor?? of moet ik toch het luchtfilter eraf schroeven om bij het framenummer te komen.. alsvast bedankt |