Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
30899 Deazer 19-7-2005 23:04 Technical Forum 1453 19

Topicpost
Gepost door: Deazer Gepost op: 19-7-2005 23:04
hey,

Ik stal mijn brommer altijd in een fietsenstalling onder het station omdat ik er thuis geen ruimte voor heb.
Nou haalde ik gister mijn brommer (honda mt5) op en het viel me op dat de kopelingshevel verbogen is en er een paar krasjes aan de zijkant zaten en ik kreeg hem niet meer gestart, ook niet met aanlopen en normaal start ie al na 1x kicken. Dus ik vroeg aan iemand van het personeel of er misschien iets is mee gebeurt en die belde zijn collega op en die zij dat iemand mijn brommer een dag daarvoor heeft omgestoten. Ik heb zijn adres gekregen dus schade krijg ik vergoed alleen ik krijg mijn brommer niet meer aan de praat. Hij is waarschijnlijk verzopen omdat ie op zn kant heeft gelegen. Dus ik heb de bougie helemaal schoongemaakt (was kletsnat) en alles nog nagekeken. De bougie vonkt wel enzo. Nou na een straat aanrennen loopte die soms alleen viel die snel uit. Als ik met de koppeling ingeduwd gas gaf reageerde die heel laat en na een minuut werd ie steeds slapper en viel die uit.
Ik heb de bougie wel 5x schoongemaakt en opnieuw geprobeerd te starte maar hij is maar 3x aan gegaan en toen kreeg ik hem niet langer dan een minuut aan het lopen.
Dus ik weet het niet meer, iemand ideen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved