Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
30747 | 205gti16 | 13-7-2005 17:55 | Begin Forum | 4731 | 10 |
Topicpost | |
Gepost door: 205gti16 | Gepost op: 13-7-2005 17:55 |
Beste forumlezers Ik zit met een probleem, Ik heb hier een citta staan die ik niet goed aan de praat krijg. Het probleem is niet het rijden, maar het stationair lopen. Het lijkt wel alsof hij af en toe geen fonk krijgt, en daar door uit gaat vallen. Echter heb ik alheel veel aan het blokje vervangen: condesator contactpunjes spoelen waarvan ik de naam ff kwijt ben bobine bougies carbuateur luchtfilter Ik werd er zo gek van dat ik me eigen citta uit elkaar gesloopt heb, en dat blok ben gaan gebruiken(op de cilinderkop na, die had geen compressie wat resulteerd in een blok om je huis rennen om hem aan te krijgen) maar die loopt als die eenmaal aan is als een trein dus heb een combi blok gemaakt, cilinder, kop en zuiger van het steeds uitvallende citta, en blokje van de citta die niet goed aan wou. resultaat, 1 meter lopen slaat aan.....stationair lopen valt nog steeds uit. bobine van me eigen citta er opgezet nog steeds afslaan,alles overgezet,en hij blijft afslaan het in 2en zagen van het ding wordt steeds aantrekkelijker..... Maar heeft iemand op dit forum nog een idee waar het aan kan liggen? misschien zie ik iets kleins over het hoofd. Groeten jorrit |