Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
30649 | Speakerfreak | 8-7-2005 22:25 | Main Forum | 640 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: Speakerfreak | Gepost op: 8-7-2005 22:25 |
zo, gister senda in onderdelen gekocht, vandaag maar meteen begonnen die dozen met onderdelen leeg te krijgen ![]() Het is niet spectaculair maar ik dacht ik plaats het gewoon ![]() Benzine en luchtbox in freempje gehangen. ![]() Daarna een half schoongemaakt blokje erin gehangen ![]() Radje bevestigd ![]() Koelvloeistof reservoir en CDI bevestigd ![]() Voorvork erin gehangen, maar miste dus de platte en kopmoer ![]() Maar na boven even zoeken nog ergens gevonden, en zo kon de bovenste kroonplaat erook op. ![]() En origineel zit dit wiel erin, ![]() maar vinden we dat mooi? NEEHHHHH ![]() Wel moest moest er een andere schijf op aangezien op een sm 260mm schijf zit en op een R; 240mm. ![]() Toen maar is naar die achterbrug gekeken, die nog wel gespoten/coat moet worden, maar daardoor rijd ie toch niet beter dus, huppakee ![]() ![]() En zelfde verhaal ![]() ![]() En ook dat veranderen we naar : ![]() Voorspatboordje er maar eens opkwakken ![]() En toen maar even naar de winkel (op de fiets ![]() ![]() Maar toch maar even bij de zelfprutssjop wat boutjes gehaald ![]() ![]() En het andere carter/koppelings helftje erop, gecleant en wel ![]() En natuurlijk het vliegwiel kapje + superwause carbon schakelpookie ![]() ![]() En dan lijkt het met wat kappen erop toch al op een echt ding ![]() ![]() En het 24carbje ervoor ![]() Was hier dus vanochtend mee begonnen, mee aangezien dr een hele berg met visite binnenzat heb ik niet de hele dag er aan kunnen werken, morgen opzoek naar die moeren en dan zou die in principe al kunnen rijden maar dat hoeft niet echt. |