Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3054 frankarnhe 28-2-02?23:06 Main Forum 5137 78

Topicpost
Gepost door: frankarnhe Gepost op: 28-2-02?23:06
Een tijdje geleden had ik al iets gepost over zo'n pompje zie de link hieronder:
http://213.46.26.143/hforum/new/showtopic.asp?id=1669&fid=1

Daar heb ik nu een masterlijk idee voor
Het is best een krachtig pompje en spuit zo een meter of 5vloeistof weg.

Ik ben bezig om dat pompje nu in te bouwen in mijn NSR. Het pompje is makkelijk weg te werken ik zit alleen nog een beetje te experimenteren met het reservoirtje. Of ik fix het achter mijn linker achterkap waarvoor ik al een 0,75liter fles gevonden die perfect past
Alleen moet ik dan wel steeds de kap eraf halen om bij te vullen en een of ander beugeltje maken. Ik wil dus eigelijk iets op de plek van dat bakje (waar AA'tje op foto) das dan veel makkelijker om bij te vullen.
Er gaat dus een benzineslangetje van het reservoirtje naar het pompje en van het pompje naar achteren gericht. Kan het perfect wegwerken zodat wouten het gewoon niet meer kunnen zien.

In het reservoirtje kun je vanalles stoppen; zo kan je voor een paar euro een liter vloeibare mest kopen, ammoniak, je eigen pis erin:n of iemand volspuiten met vlaspetters noem het maar op! Maar om het nog een beetje leuk te houden kun je natuurlijk ook gewoon water wegspuiten.



Ff doorlussen naar een knopje ergens bij je stuur, moet ik nog ff maken.
Dat wordt scooters pesten!!


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved