Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
3051 | frankarnhe | 28-2-02?10:00 | Meeting Forum | 16377 | 514 |
Topicpost | |
Gepost door: frankarnhe | Gepost op: 28-2-02?10:00 |
Volgens mij is iedereen wel tevreden met die [URL[t]]http://www.jongerencamping.nl[/t]camping[/URL]. Misschien voor de een juist verder en voor de ander weer dichterbij, maarja dat blijf je toch altijd houden. ff alles op een rijtje: Waar? Camping Dennenoord Deventerweg 1 8147 RG Giethmen (naast Ommen,±17km vanaf Zwolle) tel 0529 - 45 18 57 zie www.jongerencamping.nl voor meer info Kosten? * 7euro per nacht Als we gezamelijk zo'n tent huren en je wilt daar gebruik van maken= +1euro per nacht In totaal dan 8euro * 6euro per nacht als je met je eige kleine tentje komt. * 7euro per nacht als je met je eige grotere tent komt. Wil je ook een stroomaansluiting komt er 1 euro bij. Wie? Iedereen die wil komen met z'n schakelbrommer is welkom. Maakt niet uit of je veel mensen hier kent, want de meeste kennen elkaar ook niet Wanneer? De bedoeling is van 15-22 juli, omdat iedereen dan zo'n beetje vakantie heeft van school. Ik weet niet of er bezwaar tegen is om van zaterdag 13-20juli te gaan. Anders moet ik de laatste 3dagen eerder naar huis :a anders heb ik gewoon pech... Misschien dat iederreen die zeker weet dat 'ie komt ff zijn naam hieronder wilt neerzetten EN of je gebruik wilt maken van die tent daar of zelf je tent meeneemt! Dus niet misschien, maar alleen ja als je er van uit gaat dat je komt, ivm reserveren Ik denk dat we nit te lang moeten w8en met reserveren... [This message is edited by Nick on 28-2-02 10:46] |