Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
30482 | FastCrosser | 1-7-2005 10:31 | Main Forum | 2083 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: FastCrosser | Gepost op: 1-7-2005 10:31 |
Hey mensen, ok dit is een lang verhaal dat ik kort ga proberen te maken. Ik ben een oud member van deze site, ik ben (ik dacht) in 2001 meegeweest naar een meeting met Michiel Hotting ergens in een boeredorpje, nou heb ik lang geen brommers meer maar ik heb wel jullie hulp nodig... Ik werk bij de New York Pizza, tenminste, werkTE want ik heb gister na 2,5 jaar ontslag genomen. Vanwege het feit dat we op brommers moeten rijden die ze in de verwegistan nog niet eens zouden laten rondrijden. Deze barrels zijn in zo slechte staat, meerdere brommers met 1 rem, missen lagers waardoor wiel tijdens rijden heen en weer gaat stuiteren, etc.etc. Nou hebben hun me vaak genaaid met van alles en nog wat waar ik jullie niet mee zal vermoeien, maar nou vroeg ik me af of er een instantie is die brommers van bezorgbedrijven controleert, want ik heb behoorlijk wat verstand van brommers en ik weet dat die bezorgbrommers levensgevaarlijk zijn om op te rijden. Maar het probleem is dus, ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken, dus vroeg ik me af of jullie zo een soort instantie weten, want mn collega's zijn het er allemaal mee eens maar die bazen doen er gewoon nix aan. Plz help een oud TSX fanaat (btw na de zomer waarschijnlijk Suzuki XR ) |