Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
30415 | batman | 28-6-2005 2:21 | Technical Forum | 2446 | 37 |
Topicpost | |
Gepost door: batman | Gepost op: 28-6-2005 2:21 |
beste honda rijders,ik heb een mb5 waar ik een gereviseerd mb8 blok met een nieuwe 125 cc en een nieuwe 24 mm carburateur op heb zitten,deze heb ik bij motoimport gekocht. verder heb ik een homoet 110 cc uitlaat en een twin air powerfilter ook allebei nieuw,en vertanding 14/47. nu is mijn probleem dat hij wel loopt maar dat hij bij een bepaald toerental begint in te houden ,af en toe wegvalt en knalt in de uitlaat,dit gebeurt ongeveer bij 5000 toeren of zo rond de 45 km per uur,de eerste 2/3 versnellingen wil hij wel vooruit maar ook bij een bepaald toerental gaat hij stotteren,heel vervelend. nu heb ik laatst de standaard sproeier laten opboren tot 170 en dit gaf geen verbetering,ook heb ik de lucht zo goed als dichtstaan omdat hij anders stationair te veel toeren gaat maken is die sproeier misschien nog te klein???? is de carburateur te klein??? heeft t soms met mijn ontsteking te maken??? ligt het aan de vertanding?? ik weet t niet meer en ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen ik heb deze mb als wrak gekocht en naar maanden sleutelen en bijna 2000 euro aan niewe onderdelen zou ik graag gaan genieten van mijn mbtje want dit is heel frustrerend,ik hoop dat jullie me kunnen helpen.................. alvast bedankt en de groeten van batman. |