Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
30372 simbagizmo 26-6-2005 13:25 Elektronica Forum 1475 20

Topicpost
Gepost door: simbagizmo Gepost op: 26-6-2005 13:25
Ik heb een tijdje geleden een honda nsr aangeschaft en deze reed prima, tot een paar weken geleden.
hij viel plotseling uit toen ik voor een stoplicht stond en kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Inmiddels heb ik een nieuwe bougie geplaatst, alle bedrading nagetrokken,de CDI doorgemeten, carburateur schoongemaakt en gister toen ik hem weer in elkaar had gezet, probeerde ik hem te starten ,deed het heel even en viel gelijk weer uit en waren we weer terug bij af.
Met de kickstart lukt het al helemaal niet, in z'n 2 lukt het alleen als ik door iemand geduwt word en begint ie ontzettend te stotteren. het beste resultaat heb ik nog wanneer ik in z'n 1 aangeduwd word,dan wil ie nog wel eens blijven lopen, maar als ik hem even stationair laat lopen, lijkt het net of iets het contact onderbreekt, want dan valt ie gewoon weer uit.
Zou het dan toch de CDI kunnen zijn, of moet ik het probleem ergens anders zoeken.
Ik weet het echt niet meer.
Misschien heeft iemand ooit hetzelfde probleem meegemaakt en hier een oplossing voor?
Wie kan mij helpen?
Gr.P

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved