Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
30361 | mb-err | 25-6-2005 15:56 | Uiterlijk Forum | 6835 | 84 |
Topicpost | |
Gepost door: mb-err | Gepost op: 25-6-2005 15:56 |
ik ga dus van mijn aprilia af1 europa een streetfighter maken wat wil ik eraan gaan doen -achterkant ophogen -voorkant verlagen -undertail maken -ori kroonplaat veranderen zodat er een streetfighter stuurtje op past duus stuur bevesteging wegslijpen en er stuurklemmen op zetten -zelf sf kapje maken (dubbele koplamp en mb kuipje aanpassen - digiteller monteren - seatpipe maken (of van ori uitlaat met dubbele demper of techno race uitlaat mb aan passen) dit was het voorlopig wel alle updates zal ik in de eerste post zetten de brommer die dus omgebouwd gaat worden : de achterkant zonder spatbord moet een undertail onder gemaakt worden achterkant met undertail van karton als mal moet van aluminium worden gemaakt kroonplaat is aangepast oude bevesteging weggeslepen moet nog wel even beter afgewerkt en gespoten worden zie mijn galery voor meer foto's van mijn af1: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1577 hoor wel wat jullie er van vinden update: vandaag stuur erop gezet moet nu alleen effe alle kabels verlengen want die zijn te kort update: Dit bericht is ge-edit door mb-err op 25-6-2005 16:01 Dit bericht is ge-edit door mb-err op 27-6-2005 15:45 Dit bericht is ge-edit door mb-err op 29-6-2005 15:21 |