Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
30320 | Jurrian | 23-6-2005 15:46 | Technical Forum | 2803 | 54 |
Topicpost | |
Gepost door: Jurrian | Gepost op: 23-6-2005 15:46 |
Hoi, ik weet niet zo super veel van brommers dus ik post hier ff m`n probleem. Setup: eurokit 70cc, 16mm mikuni, sproeier 85. Toen ik een paar weken geleden ging crossen, brak m`n gaskabel. Toen hep ik ff een nieuwe besteld en die een week later ff aangesloten. En toen startte m`n brommer niet meer. Ik heb toen perongeluk m`n gasschuif niet goed in de carb gedaan een toen vastgedraaid, toen was ie een beetje beschadigd, maar na was schuren gleed ie weer goed. Nu deed m`n brommer het wel maar hij knalde en stotterde. Toen ben ik ff naar de brommerexpert op het dorp gegaan. Die deed er een nieuwe bougie in (een racebougie) en toen deed ie het weer, hij reed perfect. Toen ging ik ff naar de jager de brommerboer voor 2 bougie`s, maar toen ik er bijna was ging m`n brommer vet stotteren dus ik de berm in. Was m`n powerfilter erafgeploept. Toen heb ik um er weer ff bij de jager opgedaan. Maar toen reed m`n brommer voor geen meter, hij ging net 50 en hij stotterde vet bij hoge toeren. Die powerfilter was verrot dus ik hep ff een nieuwe gehaald. En ik hep m`n carb schoongemaakt en uitgeblazen. Maar hij rijd nog net zo slecht. Hij stotterd bij hoge toeren en `t gas valt dan een beetje weg (`t gas valt ook weg als ik volgas geef met choke uit). Met choke uit rijd ie wel beter hij trekt wel door maar stotterd ook nog een beetje en dat is kut. En hij blijft de hele tijd maar roken dat had ik nooit toen ie het nog goed deed. Ik ben ten einde raad. Weten jullie wat het is Ik heb trouwens al vet gezocht in ouwe topics enzo maar ik kon het probleem niet vinden. Dit bericht is ge-edit door Jurrian op 23-6-2005 15:51 |