Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
30283 Tha ripper 21-6-2005 14:56 Technical Forum 4119 27

Topicpost
Gepost door: Tha ripper Gepost op: 21-6-2005 14:56
Ik heb een paar vraagjes over mijn hopelijk toekomstige puch, Ik heb dus nog geen puch maar mijn plan was om een puch te kopen die als oldtimer te verzekeren en er een beetje een racer van maken met als doel een supergoeie wegligging en redelijk low-budget,

Hoe kan ik men puch het beste verlagen?

Ik dacht aan de kleinst mogelijke velgen met ingekorte achtervering, Maar hoe kort ik me achterveren in?

Of om er gewoon stangen achter te maken beetje puch n stijl. Is het mischien ook nog iets om er een langere achterbrug in te fixen zodat je hem echt laag kan maken zonder dat je achter band tegen het frame aan gaat lopen.

Zoiets vink ook wel wat hebben, Is dit moelijk te maken en hoe doe je dat dan? En is het goed voor je wegligging?



Ik wil wel graag stervelgen en dacht ook aan een Ebr voorvork of een ingekorte standaard vork, Maar had ook al gelezen dat dit niet ging lukken, Of kan ik mijn poten laten zakken? En dan afzagen? Of gewoon de gehele voorvering laten vervallen en dan echt laag maken.

Verder ook een stang ertussen schijfrem voor, Lkkr licht en snel blokje eronder met een 70 eurokitje met membraam op carter of kan ik btr een membraam cil nemen 65 polini of een eurocilindro?

Ik dacht er ook nog aan om mijn eigen zithouding te veranderen zodat ik ook nog lkkr zit, Iemand nog ideen daarvoor?


Alvast bedankt, Ohja ik wel gesearcht

edit Hans: MF --> TF

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 21-6-2005 15:20

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved