Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
30192 Honda_MTX_80cc 18-6-2005 0:39 Main Forum 3309 166

Topicpost
Gepost door: Honda_MTX_80cc Gepost op: 18-6-2005 0:39
ging met m'n mtx naar mijn laatste wedstrijd vanavond, daar redelijk wat bier gedronken, na afloop ik weer terug naar huis...

bijna thuis gaf ik nog ff volgas in een bocht, politie motor reed voor de bocht aan de andere kant, ik reed 70, wout draait om, ik mijn straat in, hoor ik dat klote geluid van een zware motor, die wout riep dat ik aan de kant moest.

nu heb ik gisteren een 125cc euro en een 28mm mikuni met twin air filter eronder gelegd. (loopt nog niet goed, ik heb nu nog een 4 bak, 6 bak komt er maandag in en is nog niet afgesteld)ik kon em als ie koud was in een keer starten, als ie warm was moest ik em aanlopen, dus ik kon em niet met de kickstart starten. ik kicken als een gek, komen er 2 maten van me aan, zij een praatje houden, ik maar tegen die agent zeggen dat ik em echt niet kon starten.. hij ging kijken, hij zag dat ik een duits frame had, ik had geen goede achterrem, foute luchtfilter, hij wist zeker dat het geen 50cc was en vroeg zich af waar m'n kentekenplaat was, en ik heb geen gele stickers. toen zei ie dat hij geen tijd meer had, maar als ie mij nu nog maar 1 keer ziet rijden pakt ie me overal op.. ik ben 18, heb over 5 dagen (als het goed is) me rijbewijs, dan zou ik daar nog eens 5 jaar op kunnen wachten, plus geen brommer meer en een dikke boete... ik heb geluk gehad, maar ik kan ook niet meer relaxt rijden nu..

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved