Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
30121 | Maximum Max | 15-6-2005 13:49 | Elektronica Forum | 16519 | 35 |
Topicpost | |
Gepost door: Maximum Max | Gepost op: 15-6-2005 13:49 |
HELP Hallo allemaal, Probleem --> Ik rij dus al een heeleee tijd met een 10mm Bing carburateur rond. Ik had wel een 12mm carburateur. Deze kreeg ik steeds niet goed afgesteld en men brommer wilde er niet stationair op lopen. Gisteren was ik eindelijk klaar met school, dus ik dacht nog maar een keer die 12mm proberen... na lang afstellen deed hij het perfect. Mijn brommer trok als een beer. Dus ik helemaal blij. Vandaag naar school toe, geen problemen op de teller van een vriend ging ik 65 . Maar na school rij ik terug naar huis en ik reed 70, plat op de tank. Mn brommer maakte heeel veeel toeren en ineens lijkt het of hij teveel lucht kreeg "bluuuuuuupppp.... bluuuuuuuuupp..." ik heel snel terug schakelen en kijken wat er was vervolgens slaat hij af... Ik heb em niet meer aan de praat gekregen Ik heb dus al een nieuwe bougie geprobeerd, deze vonkten dus ook niet. Ik kan em ook nog gewoon aanlopen en aankicken maar hij start niet... Ik denk nu dat er iets van mijn ontsteking kappot is, maar WAT Setup --> -het is een zundapp 517-05 met een gts50 blok -4 versnelling -12mm Bing Carburateur sproeier 64 -luchtfilterbox uitgeboord -standaard Jamarcol fluisteruitlaat -standaard 280 cilinder en zuiger... Zouden jullie alsjeblieft willen antwoorden, het is prachtig weer, nu kun je lekker toeren... en precies nu is mijn brommer kapot Alvast super bedankt Maximum Max |