Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
30076 | smartie010 | 13-6-2005 21:54 | Uiterlijk Forum | 1767 | 23 |
Topicpost | |
Gepost door: smartie010 | Gepost op: 13-6-2005 21:54 |
ha luitjes, na een tijdje op een ***tomos rond te hebben gereden had ik er wel genoeg van en begon ik aan mijn kleine projectje. Ik kocht een Tomos A35 van een vriend voor 245€ (best duur, maar hij liep super). Deze besloot ik volledig te gaan restaureren en te voorzien van een exclusief uiterlijk. Dit deed ik allemaal samen met een vriend die hier samen met mij veel tijd in heeft gestoken (we beginnen nu aan die van hem). We besloten om hem jaguar-style te maken en zijn aan de gang gegaan met het schuren van het toch al 14 jaar oude frame. Na veel geschuur en geplamuur kwamen wij tot een mooit frame dat gespoten kon worden. Samen met velg, zijkapjes, veel metaal en pakkendrager hebben wij alles in de gronlak en daarna in de autolak gezet. Mat-Metallic groen en Ch-Metallic goud was onze keus (omdat dit toch de échte Jag-kleuren zijn). Alles gespoten en vele onderdelen vernieuwd: - zadel - brommeruitlaat (brede bocht 15mm) - steuntjes/handvaten - electriciteit - voor/achter licht enz. enz. Hierna zijn wij aan de stickers begonnen. Zelf vinyl uitgesneden en er mooie jaguar's uitgesneden. Jammer alleen van die oranje stickers, dat verpest veel maar het is verplicht Ik heb er zo'n 350 aan uitgegeven en hiermee een mooi project afgesloten. Hij loopt nu 38km/h op autoteller voel je vrij commentaar te geven! ik heb er iniedergeval mijn best op gedaan en ben er zeer trots op! |