Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
29904 | Shoot_me | 7-6-2005 16:36 | Main Forum | 7430 | 137 |
Topicpost | |
Gepost door: Shoot_me | Gepost op: 7-6-2005 16:36 |
Zit ik even lekker mijn krantje te lezen zie ik het volgende artikel erin staan ( heb het ffe overgetypd). Snelle scooter wordt eerder in beslag genomen. DEN HAAG | Opgevoerde bromfietsen en scooters worden voortaan eerder in beslag genomen. Dit meldt minister Donner van Justitie aan de Tweede Kamer. Jaarlijks komen ruim honderd jongeren in het verkeer om het leven door een ongeval met een bromfiets of een scooter. Straks wordt zo'n tweewieler afgenomen als blijkt dat die van een niet goedgekeurd type is of harder kan dan 75 kilometer per uur. Donner wil de grens voor inbeslagname van een snorfiets leggen bij 55 kilometer per uur. Inbeslagname volgt ook als het gele (of oranje) verzekeringsplaatje ontbreekt. Bij de eerste keer krijgen de bezitters een brief mee waarin staat dat ze hun eigendom bij een volgend misdrijf definitief kwijt zijn. | GPD naaa word telkens erger Je kan trouwens ook zien dat diegene die dit artikel heeft geschreven (of Donner zelf) niks van bromfietsen afweet!! Sinds wanneer heeft een iemand een geel of oranje verzekeringsplaatje? Volgens mij is het nog altijd groen of geel . Ik vraag bij deze commentaar op dit artikel Dit bericht is ge-edit door Shoot_me op 7-6-2005 16:37 |