Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
29891 xyrus 6-6-2005 21:46 Main Forum 1444 17

Topicpost
Gepost door: xyrus Gepost op: 6-6-2005 21:46
Gooeieavond..

Ik post er maar even een topic over wat voor kutdag ik heb gehad, zodat andere mischien toch lol hebben :P

Ik werd wakker en ik besefde me dat het maandag is, eindelijk! Ik kan me brommer verzekeren (want zaterdag en zondag was het zlm kantoor gesloten) dus ik fietste blij naar de zlm om de verzekering aftesluiten. Zo, dat was ook gedaan en snel het plaatje op me brommer gezet en lekker gaan rijden. Omdat ik nog geen helm had ging ik naar een vriend in zonemaire toe om een helm te lenen (+/- 12 km van zierikzee af (waar ik dus woon). Nahja, ik had die helm, dus ik ging weer terug rijden om een beugeltje voor het plaatje te maken. Ik ben zo 60 seconden onderweg, in eens begon me blok een raar geluid te maken en heftig te trillen en toen zag ik dat ineens mijn vliegwiel voorbij racen. Toen maar terug gelopen met de brommer naar zierikzee.. wat een tering eind was dat! Nou... mijn middag was toen eigenlijk wel gezellig.. Dus daar hoef ik weinig over te vertellen behalve dat we op het laatst in een stonede bui de wd40 hadden gevonden en die op een schijfrem van een vriend zijn brommer gespoten (ik heb niet gespoten, maar bij gestaan mee gedaan :P) Nouja, dat merkte die gast dus en die spoot toen wd40 in zijn luchtfilter. En dat was de brommer die ik mocht lenen om mee naar me werk te gaan. Nou, het leek mij verder niet echt een probleem, verder ook niet aan gedacht. Maar net voordat ik bij nieuwerkerk was (5 km van zierikzee) kapt dat ding er ook al mee, knallen uit de uitlaat en behoorlijk roken.. En toen kapte die ermee.. godver, weer een stuk lopen. Toen ik klaar was met werken toch maar even geprobeert te starten met wat vers getankte benzine, maar het mocht niks baten.. Gelukkig kon ik nog wel meerijden met iemand naar huis toe. Maar ik moet morgen dus wel weer die klote brommer ophalen die nu nog bij me werk staat.

Nou dat was mijn dag in het kort :P

Ik had ook nog wel een vraagje..

Zou het kunnen dat mijn cilinder en zuiger nu beschadigt is omdat die krukas nu natuurlijk best wel een opdonder heeft gekregen.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved