Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
29823 Rock-Dog 4-6-2005 12:48 Main Forum 566 15

Topicpost
Gepost door: Rock-Dog Gepost op: 4-6-2005 12:48
mijn vader heeft een brommer. hij is ook verzekerd op zijn naam; bij OrionDirect. ik heb er al vaker op gereden, en altijd als ik politie tegenkwam voor papiercontrole was het gewoon in orde.

nu ging ik laatst ermee naar school. knalt er een kk auto tegen me aan ik kwam onder een burg vandaan wegrijden dus had geen voorrang. goed schadeformulier ingevuld ensow, verzekering vroeg om kopie van mijn certificaat, alles opgestuurd en..vandaag brief ontvangen dat de tegenpartij hun aansprakelijk heeft gesteld, en dat er hun voorwaarde staat dan wanneer er een bestuurder rijdt die jonger is als de verzekeringsnemer er een extra eigen risico van €1.800,- is. Aangezien de schade €621,34 is (er zaten gvd alleen paar krasjes op de auto, zelfs geen deuken..) is dat lager dan het eigen risico en moeten wij dat zelf betalen..

Nu staan nergens op hun site de voorwaarden, maar is het niet zo dat de hoofdbestuurder/eigenaar de verzekeringsnemer moet zijn? Ik kan van m'n leven niet dat geldbedrag betalen en m'n vader ook niet

iemand enig idee/tips weet ik veel wat wat we nu kunnen doen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved