Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
29794 | reso | 3-6-2005 10:40 | Technical Forum | 268 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: reso | Gepost op: 3-6-2005 10:40 |
Halo ik heb een probleem met het ontkoppelen. het gaat hier om een am6 blok. Ik weet niet precies hoe het heet maar het zit aan je koppelingskabel vast (goudkleurig staaf) Die heb ik er dus uitgetrokken en weer erin gedaan en nu wilt hij niet meer ontkoppelen. hoe moet hij er nou weer precies in (in ze 1 versnelling er in douwen of tweede of in zijn neutraal) hij kan er toch maar via een manier erin. nu moet hij dus via de juiste manier erin wie kan mij helpen (snel) want wil weer graag rijden. alle info is welkom Edit:// als ik rij komt het staaf uit me blok omhoog dan ontkoppelt hij soms maar als ik dan die pen naar beneden duw (ong.3 a 4 mm) hoe hij eigenlijk ook hoort (tot de onderste doode punt )krijg ik mijn koppeling hendel met moete ingedrukt en dan ontkoppelt hij ook niet. Dus moet die pen nou een klein beetje omhoog staan of niet. er zit ook een ringetje en een terugtrekveertje tussen. heeft die veer er iets mee te maken. moet die veer het hele zooitje bij elkaar hoeden of niet. hellup !!! Dit bericht is ge-edit door reso op 3-6-2005 12:07 Dit bericht is ge-edit door reso op 3-6-2005 12:08 |