Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2957 Woeter 17-2-02?21:28 Main Forum 646 13

Topicpost
Gepost door: Woeter Gepost op: 17-2-02?21:28
Ok ik ben er vandaag geweest, het was echt wijs!!! Speedy Mark had het er laatst ook over, ik dacht dat zijn broer ook in de organisatie zat ofzo.
Eerst was het gewoon de kwart mile sprint, dus 402 meter zo snel mogelijk afleggen, dat was wel grappig, nog een Renault gezien die een Prosche in haalde maar het allervetste vond ik de drag racers. De snelste had 3300 PK, een 8,5 liter V 24 motor!!! dat ding zat in 0,9 sec op 60 MPH en in 4,8 sec op 300 km/h echt gruwelijk snel dus... er kwam echt een gruwlijke herrie uit dat ding, ze starten hem in de pitstraat en die autotjes die langs reden hoorde je niet eens meer. Toen ging dat ding op het rechte eind dus een vette burnout maken, echt ongelofelijk wat een herrie, je moest je oren echt dichthouden. Verder vond ik die gifgroene kever echt vet, daar zat een 8 cilinder boxer motor met lachgas injectie in, nou die trok echt ALLE auto's eruit echt mooi om te zien!!
Wat wel erg jammer was, was dat ze op het laatst het niet meer in de hand konden houden ofzo, en toen hebben ze geen finales gedaan en konden we naar huis :p
Er waren ook nog een stel hayabusa's, 1 was ook als drag racer gemaakt en had ook lachgas injectie, wat ging dat hard zeg...
Maar je hebt echt wat gemist als je hier niet was, als je van snelheid houd moet je hier echt heen gaan de volgende keer.

[This message is edited by Woeter TS80x on 17-2-02 21:45]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved