Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
29367 | ironbird | 19-5-2005 16:48 | Technical Forum | 1987 | 33 |
Topicpost | |
Gepost door: ironbird | Gepost op: 19-5-2005 16:48 |
Ik was dus rustig naar school aan het rijden (tegen 48km topsnelheid) alles ori dus. en ineens halfweg (na 6km ofzo) gaat men mtx nog maar 42km/u verder deed hij niets raar. Zo ben ik dus naar school verdergereden. Maar toen ik vanmiddag men brommer wouw starten kreeg ik hem niet aan. bougie er ff uitgehaald, maar die was niet nat... Toch maar even een andere eringedreeid (ja ik heb altijd reserv e ) toen ging hij nog niet. na een heel stuk kicken ging hij ineens, maar bij gas geven ging hij enorm stotteren enzo. Dan ben ik zo toh maar weggereden, en het stotteren verminderde. Dus ik zet men brome raan de supermarkt, en wanneer ik terug buitenkom (na 5 minuutjes ofzo) gaat die lul weer heeel slecht in gang. na heel veel kicken dus. weer veel stotteren, en het stooteren minderde weer (ohja, hij haalde wel terug zen top van 48km/u) en na de school daarnet krijg ik hem weer niet aan de praat. uiteindelijk na een eindje lopen gaat hij in gang, en weer al dat gestotter. dit gestotter minderde wel maar bleef toch altijd aanwezig in de hoge toeren iemand en idee wat dit KUTprobleem kan zijn? :s (btw, sorry voor het lange saaie verhaal) |