Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
29233 dt_driver 15-5-2005 0:48 Elektronica Forum 1700 18

Topicpost
Gepost door: dt_driver Gepost op: 15-5-2005 0:48
ik ben mijn dt nu kwijt geraakt door rollerbank maar zat een beetje te denken over manieren om te zorgen dat dat anderen niet gebeurt.

1: een metale ring maken met een klein gat diej in de lucht toevoer van de carb kan worden gedaan (rubber hangt dr los overheen dus kan snel en zelfs tijdes t rijden as motor wout iets vraag was je met choke aan t kloten)

2 en dit is de gene waar ik t meeste over nadenk voor een virend!!! (en waarom diej bij EF forum staat)
een relais tussen de draad naar de aan uit knop (diej naast de gas handel) as diej op aan staat gebeurt dr nix en as diej op uitstaat onderbreekt diej de ontsteking om de zoveel tijd. dat zorgt voor een flink verlies in de power. en as ze wat vragen is de ontsteking gaar

3 een uiterste nood oplossing as je egt veeeeeeel te hard rijd en nix heb is het olie slangetje van t spruitstuk lostrekken (as je losse olie tankje heb) zorg voor een warm/vast loper dus kan wel wat koste maar geen inbeslag name/boete as t goed gaat.

dat was wat ik tot nu toe had bedagt... as iemand nog wat weet geef t door want ik heb geen dt meer maar eeen vriend wel en diej gaat binnekort ook harder lopen

ook ff zeggen as jullie denken dat 1 van deze manieren niet zou kunne werken en dr bij waarom niet alvas bedankt

edit: typfout

Dit bericht is ge-edit door dt_driver op 15-5-2005 1:01

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved