Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
2922 | Martijn | 14-2-02?01:06 | Main Forum | 652 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 14-2-02?01:06 |
nou ik heb thuis nog een grasmaaiermotor liggen in rielexo staat... dus ik heb vorig jaar bedacht wat ik er mee ging doen... beetje nutteloze motor, krukas zit naar onder... motor kan niet op zn kant... toen maar haaks op mn wiel van mn fiets gezet maar dat ging uiteraars niet... toen maar bedacht: hovercraft!!! effe nader bestudeerd: geen koppeling nodig, as moet toch naar onder... leuk.. nou ik effe goed bestudeerd hoe zo'n ding werkt... mijn plan is dus een plank ofzo, vast maken op de onderkant van een opblaasboot, zodat je een holle ruimte onder de boot hebt, waar je normaal in zit: dus: opblaasboot omdraaien, op de bovenkant (eigenlijk origineel de onderkant) een plank bevestigen... dan maak ik daar die motor op, en nu krijg ik misschien via mn werk een 'ventilator' maar dan goed, waarmee de druk opgewekt word... misschien heeft die maaiermotor niet genoeg pk's, maar misschien ga ik em superchargen (waarschijnlijk niet dus) maar het lijkt me wel leuk om dit te fixen en dan maak ik op die hovercraft ook nog een digitale versnellingsaanduiding [IMG]null[/IMG] |