Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
29071 | rs2-mark | 7-5-2005 19:21 | Main Forum | 1730 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: rs2-mark | Gepost op: 7-5-2005 19:21 |
ik heb vorig jaar maart een rieju rs2 matrix aangeschaft en altijd met veel plezier erop gereden.. echt super! alleen k heb nogal eens problemen met de politie! ik ben op 28 januari geijkt door een politieauto.. ze stapten uit en de een zegt 70 km/h de ander 80 km/h nou ff overleggen in de auto.. komen ze terug: 77 km/h op de bon! - correctie kom ik dus uit op 74km/h niks aan de hand, gewoon boete 22 februari: aangehouden! 2 kw :( nu hoor ik dat mn brommer in beslag word genomen omdat ik 2 keer over de 1,8 kw zit! ik dus navraag doen.. 1,8 kw = gelijk aan 76 km/h daar zou ik dus net onder zitten met 74! maar nu bel ik die gast op en vraag of ik mn brommer terug mag! zegtie:~die grens 76km/h gaat ook een correctie af van 3 km/h dus dan val ik daar net binnen en word ik genaaid op 1 km/h.. waarom gaat daar in godsnaam een correctie af?? dat is toch gewoon een vastgestelde grens? k vraag me af of dit wel klopt.. vormfout: 1 * Riju opgeschreven i.p.v. Rieju 2 * op de boete v januari staat Espelerweg bij plaats van misdrijf i.p.v. Espelerlaan. 3 * er is op de achterzijde van de boete geen politiebureau aangekruist! als iemand mij hier mee kan helpen of iets weet laat het aub horen want ben hem nu al 2 en n halve maand kwijt en die juten laten niks van zich horen en als ik bel zeggen ze dat ik vanzelf post van justitie krijg.. |