Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2902 Junkie XR 12-2-02?10:12 Main Forum 1367 29

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 12-2-02?10:12
Vanochtend, denk van, nou, m'n brommer staat niet te ingewikkeld, ga maar weer eens met de brommer naar me werk, daar kreeg ik dus abrupt spijt van (dacht ik). Ben net 5 minuten onderweg, zie ineens in de verte overal smerissen staan. Dus ik, achteruit, gas, stoepje op, stuurslot, afstappen, wegrennen. Bel m'n baas dat ik later kom, wat denk je, op dat moment komt er een smeris op me afgereden, MEEKOMEN!! Ik zo, ja, maar hij staat al op slot, dit en dat. Dus ik aan m'n baas vragen of hij wist hoe en wat. Nou, toch maar meegegaan, kom daar aan. Overaaaallll smerissen, een mobiel kantoor, dit en dat alles!! Ik loop dus echt ongelovelijk te schijten. Dacht echt: is dit nou de eerste keer in m'n leven dat ik geen mazzel heb.
Dus ik kijk een beetje om me heen en loop me dus echt serieus af te vragen waar de rollerbank dan wel niet mag staan. TAAAAADDDDDAAAAAAAAAAA, ER IS GEEN ROLLERBANK!!! Ze doen fokking al die moeite om een beetje kleuters op certificaten te controlleren!! Was dus de 28e keer dat ik werd aangehouden! Echt lachen man, niet normaal!!! En evenlater mocht ik alweer doorrijden, sta zo voor het stoplicht, wenkt zo'n smeris dat ik naar 'm toe moet komen, of ik wel al gecontroleerd ben, DUUUUUHHHH!! Eikels!!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved