Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
28984 mithrmir 4-5-2005 19:00 Technical Forum 945 14

Topicpost
Gepost door: mithrmir Gepost op: 4-5-2005 19:00
hallo mensen, ik heb sinds kort een malaguti fifty overgekocht. daar was een pakking van een uitlaat van lek, dus die heb ik vervangen... nou had ik de uitlaat eronder weggehaald en die zat vol met olie(of benzine?) dikke drap in iedersgeval.. die heb ik leeg laten lopen en was dus weer schoon... nu lekt er steeds wat olie aan de onderkant van de uitlaat dus er komt dus steeds olie uit de caborateur.. nou is dit het probleem:
ik moet hem wel 5-10 keer aantrappen op de kickstart voordat hij het doet, hij moet 3-5minuten opwarmen voordat hij niet afslaat als ik hem vol open trek. vanmiddag kwam ik er 8er dat die uitlaat(waar je pakking vd uitlaat zit) rook uitkomt. ik heb hem dus vaster gedraaid op de caborateur en hij reed en toen reed hij nog maar 30 ipv55, en toen sloeg hij af en nu wil hij niet meer aan de loop... wie weet wat er aan de hand is met mijn brommer? ik ben niet zo technisch, mischien dat iemand van jullie het weet... wilje me evt mailen en als titel brommer zetten? je zou mer zeer uit de brand halen als je het wist...
groeten martijn

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved