Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
28510 | MasterM | 30-4-2005 16:46 | Technical Forum | 2627 | 36 |
Topicpost | |
Gepost door: MasterM | Gepost op: 30-4-2005 16:46 |
Ik heb sinds vandaag EINDELIJK mn 80cc blok onder mn tsx. (mn eerste lc-blok in mn leven ) Maar nu komt er als ik poosje rijd stoom uit het slangetje bij de dop van mn radiator (ontluchtingsslangetje ? ) Ik heb met wat beugels enz de orginele rg80-rad onder mn tsx gekregen (heb homoet uitlaat onderlangs dus plek zat bij mn cilinder) De radiator zit wel voor een deel achter mn frame en mn spatbord. Maar nu lijkt het mij dat als je 80km/h rijdt dat die lucht daar echt wel omheenkrult enz (weet dat wel zeker) mn vragen zijn dus: -WAAR is dat slangetje voor? -is het normaal dat er soort stoom uit dat slangetje komt (lijkt me niet?) -wat kan ik hier aan doen (eventueel pc-ventilatortje zetten op dat stuk dat achter mn spatbord zit heb ik al aan gedacht?) (heb trouwens voorlopig nog gewoon kraanwater er in, want vond het nogal zonde om duurder koelvloeistof er in te doen terwijl ik nog niet zeker van was dat ie niet lekte. Maar dit zou toch niet veel uit moeten maken dacht ik?) edit: Zal proberen zo vlug mogelijk foto van voorkant te maken, maar camera is momenteel niet thuis Dit bericht is ge-edit door MasterM op 30-4-2005 16:47 |