Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
28118 | honda_freak | 16-4-2005 20:30 | Uiterlijk Forum | 3761 | 48 |
Topicpost | |
Gepost door: honda_freak | Gepost op: 16-4-2005 20:30 |
Ik ben het verhogen en raar spuiten en allerlei gekke dingen doen met mn brommer een beetje beu. Ik kwam op het idee toen ik is op 50cc.nl kwam en toen opeens exploded views onder mn neus kreeg.. en de kosten van onderdelen die soms echt ongezond hoog zijn (1 buitenvoorpoot meer dan 130 euro) . Ik hou het motorisch wel on-origineel, dat komt mss nog wel een keer. Ik blijf nu gewoon met een 70cc rijden en zet r een zwarte uitlaat op. Ik ga dr geen BF project van maken ofzo. Daar zijn er genoeg van en vast veel leukere. Maar ik heb ff wat info nodig. (als iemand een site weet met heel veel technische specs ook welkom) -Maten van de wielen en banden. -lengte van de achterveren. -duidelijke foto met de originele kleuren.(ik weet dat er meerdere versies zijn geweest.. het liefst wil ik een beetje kunnen vergelijken, dus gooi maar los)en met googlen kom ik niet zo heel ver, dus wees nou niet zo koppig om daarover te beginnen. -weet iemand hoe ik aan het bouwjaar van mn frame kan komen? want die staat er natuurlijk niet op.. is wel handig voor de bepaling van nt of ot. verder heb ik nog het een en ander aan onderdelen nodig, maar daar zal ik asap een sales voor aanmaken.. als je nu al wat hebt liggen dat ik ook heb op mn brommer maar niet ori is, en jij wel wilt hebben, inbox me dan ff, of als je iets hebt liggen voor een beetje normale prijs, ook graag inboxen. t gaat om de multicolour mt, die blauwe die gaat morgen als het goed is weg.. (geld dus ) -hoe werkt de oliepomp -waar zitten de voorste knipperlichten aan vast? ik verzin vast nog meer.. maar dat word editten ik ga t gewoon op mn gemakje doen, verven en bestikkeren moet wel in 1 keer.. maar als ik dan is de juiste achtervering en dan is de knipperlichten tegen het lijf loop, dan lukt het vanzelf. en ik kan goede ideen ook erg goed gebruiken (ideen als "niet aan beginnen" kwalificeren dus niet) edit, de sales is http://www.brommerfo...les/detail/9914/last Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 16-4-2005 20:58 |