Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
28026 | Sjoerd_mtx-sh | 13-4-2005 21:06 | Technical Forum | 1527 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: Sjoerd_mtx-sh | Gepost op: 13-4-2005 21:06 |
Hallo, Ik had dus een airsal 70/80cc cilinder op m'n Derbi Senda zitten. Deze is naar de klote en nu moet ik een nieuwe cilinder kopen(duh). Op die airsal zat de originele uitlaat, ongegrensd. Volgens mij zit de originele carburateur er nog op. Hoe hard dit ging weet ik niet precies, maar ik gok iets van 90. Het trok wel erg leuk. Nu wil ik vanwege geld en rollerbanken en het niet verzekerd zijn met een 70, een 50cc cilinder kopen. Er stond een 50cc snel van Athena nieuw te koop voor 230 euro. Nu vraag ik mij af hoe hard dit nou gaat. Zal er merkbaar veel verschil inzitten t.o.v. de Airsal? Opzich lijkt het me logisch van wel, maar omdat die standaard pijp en uitlaat eronder zitten weet ik het niet zeker. Advies graag. Die 50cc kopen en evengoed 85 gaan. Of meer cc's? Of is er een betere 50cc cilinder in deze prijsklasse. Alvast bedankt! Niemand? Dit bericht is ge-edit door Sjoerd_mtx-sh op 13-4-2005 23:13 |