Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2790 Junkie XR 31-1-02?01:24 Main Forum 1007 21

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 31-1-02?01:24
Nee, geen sales, nick, in je mand.

Okay, vandaag dikke pret met m'n baas, in de getunde S3 van z'n broer een beetje naar bedrijfspandjes wezen kijken, ding rijd 265 ofzo, en we hebben er lekker mee gegumt, beetje lol trappen (lees de grond in trappen) met een Subaru Impreza WRX, heheheh, daaag daaag, suffe kut!!

Maar goed, na veel gevaar stap ik voorzichtig op m'n brommertje en rijd naar huis. Kom bij een stoplicht, liep een of ander auto'tje te klooien en een voetganger die mij het idee gaf dat ie over wou steken, reed op dat moment misschien 5 km/pu, dus wil er zo tussendoor rij... BWHAAAAM. KUT, vuile vieze gore blinde kankerhoeren kind. Gooit dat wijf d'r deur open, op het moment dat ik er langs reed, echt fokking snel, want m'n stuur raakte ze niet, alleen m'n doorgerotte bocht en m'n kapje zijn afgebroken, maar goed, dat weet de verzekering niet, ik ga alles declareren wat er maar te declareren valt, zit een klein deukje in m'n tank, ga ik allemaal laten fixen of ik zoek een nieuwe deukloze MTX-SH tank.

hehehe, was echt te grappig, op het moment dat ik liep te schelden/vloeken/drijgen kroop dat wijf echt helemaal in elkaar, ze kreeg echt het idee dat ik 'r helemaal dood zou slaan, achteraf best zielig. Maar goed. Ik rij nu dus met een deuk + gat in m'n voorbocht, maar wel een mooi geluid

Nouja, heb ik nu echt een goede reden dat ding uit elkaar te halen, spekt m'n kas hopelijk ook een beetje, dit geintje.

Maar toch lullig 2 jaar lang weet ik helemaal zonder schade te blijven, alles gaat goed, haal de meest idiote dingen uit, heb 100 km/pu in de bebouwde kom gereden, en wat denk je, rij je 5 km/pu, maak je zoiets mee. Echt debiel!!

Maarja, het had erger gekunt, hier kan ik tenminste nog een beetje voordeel mee doen!!

Nou ga ik lekker slapen, heheheh, dromen hoe mooi ik m'n MTX'je weer ga maken

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved