Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
27874 Rock-Dog 8-4-2005 15:42 Elektronica Forum 1765 27

Topicpost
Gepost door: Rock-Dog Gepost op: 8-4-2005 15:42
ik heb weer eens problemen met m'n mtx

Enkele weken geleden (toen het zo erg vroor) ging ik zoals gewoonlijk naar school met m'n MTX-SH. Maar hij deed het zeer klote, hij kwam niet boven de 5.000 toeren uit, en stotterde happerde weet ik veel wat allemaal en het was gewoon precies hetzelfde als wanneer je motor koud is...maar hij bleef 'koud'. zeg maar de volle 10 kilometer... Daarna bleef die het zo slecht doen, maar heel soms deed die het opeens weer perfect en kon ik gewoon weer goed rijden. Afijn doordat die het zo klote deed besloot ik wat eerder met m'n grote opknapbeurt te beginnen. Nu: eindelijk klaar met die grote opknapbeurt wil ik weer rijden, maar nee het mag weer niet
Als ik kick vonkt hij soms effe perfect, soms helemaal niet, en soms heb die 1 vonk in een hele 'kick'. Als je wacht en nergens aanzit ofsow doet het soms weer of juist niet. Ik hele bedrading nagekeken, in princiepe niks mis mee. Nergens kortsluiting etc. Toen dacht ik aan de roest bij m'n bobine. ik wat roest werend spul d'r tussen gespoten en hij deed het weer effe perfect, ik kon zelfs weer effe rijden. Ik kom weer terug, kapt er mee en vonkt weer niet ensow. Magoed ik dus alles d'r af gehaald, bobine los alle roest weggeschuurd helemaal schoongemaakt, zojuist weer in elkaar gezet, maar nog steeds precies hetzelfde verhaal nu zei iemand dat wellicht mijn CDI unit verrot zou kunnen zijn, zou dat kunnen? soms doet die het wel effe perfect en kan ik ook gewoon goed rijden, maar de vonk houd er vaak mee op en ik snap er echt helemaal geen kanker meer van


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved