Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
27592 TZRorGPR 30-3-2005 19:16 Technical Forum 1124 8

Topicpost
Gepost door: TZRorGPR Gepost op: 30-3-2005 19:16
Hallo allemaal...
Ik heb een Citta in de kelder staan uit volgens mij '95.. Hij Rijd/Reed nog PERFECT! Geen 1 mankementje... Athans tot nu toe dan, De brommer Heeft tot 3 jaar terug zowat elkedag gelopen totdat me vader een motor kocht... (ondertussen reed ik er stiekem op).. Nu heeftie Misschien een jaartje stilgestaan.

Mijn zus wou de brommer een paar maandne geleden meenemen naar haar eigen huis om ermee te rijden, maar ze kreeg hem neit aan de praat.. Dus ja.. ik probeer hem aan te rennen maar dat lukte egt neit, hij vonkte wel maar sloeg neit aan.
Ik kan me nog herinneren dat een meisje aan me gas hendel draaide toen hij uitstond in de kelder, dus ik dacht die is verzopen...
Dus ik draaide de Bougie eraf maar er zat geen benzine ofzo in.. Wat er wel inzat was héél véél SMEER en SH!T.. Ook de kop van de bougie was helemaal zwart van de vuiligheid..
Dus ach ja.. ik kocht maar een nieuwe bougie en stopte die erin.. en HIJ REED WEER! (zo'n 30-35 waar hij normaal 20-25 reed.. hij startte wel moeilijk)
Ik heb vandaag een nieuwe Verzekeringsplaatje erop gezet en wou hem eff startte en het lukte WEER niet.. dus ik draai de bougie er weer af.. en ja hoor.. weer helemaal zwart van het smeer an vuil dus ik denk dat het niet aan de bougie ligt, maar aan die cilinderkop.. dat die helemaal vuil is..

Hoe kan ik dat schoonmaken dan van binnen???

Alvast bedankt..

Ps. sorry voor dit onduidelijke verhaal maar ik hoop dat jullie het begrijpen en me kunnen helpen..

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved