Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
27580 Mt-5[Maarten] 30-3-2005 14:00 Meeting Forum 16463 614

Topicpost
Gepost door: Mt-5[Maarten] Gepost op: 30-3-2005 14:00
Als vervolg van het topic dat TZR_harderwijk heeft op gestart neem ik het vanaf hier weer over. In het oude topic niet meer reply-en graag, admins een slotje erop pls.

Samen met mc-dronkz en kamersjaak is besloten de meeting dit jaar op een zondag te houden. Hierop zullen de meeste mensen vij hebben. Ook wachten we met de meeting tot 15 mei, dit vanwege het mooie weer.

Vorig jaar en het jaar daarvoor was het een klein succesje vond ik wel, erg gezellig en een mooie opportunity om kennis met je mede forum-leden te maken.

Zoals vorig jaar het geval was, zullen we meeten aan het einde van de boulevard te Harderwijk. Hier is een soort rotonde, met daarachter een grasveld. Men kan elkaar niet mislopen.

De precieze planning is nog niet bekend, wss zal er weer gesprint en wat gedronken worden, naar de mac donalds toe en een stukje toeren door harderwijk. Andere ideeen zijn altijd welkom !

Het is makkelijk als je van elkaar weet of je wel of niet komt, sdchrijf je in en maak afspraken over het eventueel meerijden met anderen.

Voor andere vragen kun je me altijd toevoegen op MSN, zie mijn profiel voor het adres. Tzt. zal ik mijn mobiele nummer hier ook plaatsen voor degenen die rechtstreekse vragen hebben, of de weg niet kunnen vinden.

De meetingtijd is 12 uur smiddags. Vorige keer kwamen we wat tijd te kort naar onze mening en heb ik dus nu besloten om de meeting tijd wat te vervroegen.

Organisatoren van de meeting :

Mt-5[maarten]
TZR_harderwijk
.....
.....

Mocht je mee willen organiseren, sponsoren of een leuke smoes hebben voor een rollerbank (vrijwillig) dan hoor ik at graag.

Zondag 15 mei om 12 uur in Harderwijk dus.

Voor wat foto's van de Harderwijk meeting van april 2003 kijk hier eens : http://members.lycos...eeting%20harderwijk/
Met dank aan erdbeer..

Harderwijk ligt in midden-NL voor degene die dit niet weten. Kijk op onderstaande kaart.

http://www.zoekplaat...&zoek=Harderwijk


Cu there


Dit bericht is ge-edit door Mt-5[Maarten] op 30-3-2005 15:27

Dit bericht is ge-edit door 2wheels[jurg] op 30-3-2005 15:56

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved