Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
2736 | Kouwe Arie | 25-1-02?19:37 | Main Forum | 8364 | 30 |
Topicpost | |
Gepost door: Kouwe Arie | Gepost op: 25-1-02?19:37 |
Jullie praten altijd over tweetakt-tuning. Ik weet wel wat het is enzo, maar waarom heb ik nog nooit hier op het forum gewoon precies gehoort hoe je moet tunen? Kijk ik weet wel wat het allemaal inhoud, das het probleem ook niet, maar wat het probleem dan wel? Nou ik weet bv niet hoe en waar je mee zou moeten beginnen??? wat moet je allemaal uitrekenen??? wat moet je vooral niet doen??? dit zijn dus wat vragen waar echt niet alleen ik mee zit. Eigenlijk vraag ik gewoon om een,in duidelijk Nederlands,kort samengevatte handleiding,geen uitgebreide shit dus. Sorry maar ik vind het gewoon allemaal een beetje onduidelijk, als ik het zo zie lijkt het wel of er meer dan 1001 formules zijn om alles te berekenen in een tweetakt motor. Dus ik vraag gewoon om een soort 10stappenplan voor het tunen van tweetakten, waarin in de do's en don'ts staan,benodigde gereedschappen en zo nog een paar dingen. alvast heel erg veel overdreven slijmballerige bedankjes van mij en de zwijgende meerderheid die ook een concreet antwoord wil..... |