Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2729 Junkie XR 25-1-02?10:27 Main Forum 988 27

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 25-1-02?10:27
Was vet lachen, kzou bij m'n vriendin gaan eten, dus wij vanuit het werk richting haar huis, kwamen na 2 minuten een RS'je tegen. Dat is natuurlijk heel verleidelijk om eens te kijken of die een beetje bij te houden was. Nou, dat lukt nog aardig, we hebben iets van 3 km door de stad gescheurd, en hij trok net wat sneller op, maar ik zat met mijn vriendin achterop. Inene, hij neemt een andere weg als wij, maar kilometer verder stond ie toch weer voor het stoplicht, weer samen verder gesprint, weer iets van 3 km, had nog ff met die gast gebabbeld, maar die van hem ree ook maar iets van 90, maar ik trok wel ff sneller naar z'n top. Even later kwam er nog een Sushi king scootertje bij, die zijn ook wel een beetje opgevoerd altijd, maar die is ons 1 keer voorbij gekomen, door rood, verder hebben we 'm er 2 keer uitgetrokken en dik uitgereden, op een lange weg ree ik die RS er trouwens ook uit, maar was echt lachen. Is echt de eerste keer in m'n leven dat ik in de stad wat tegenkom wat me ook maar enigsinds bijhoud, allemaal suffe scootertjes hier!!

Vanochtend, rij zo met m'n vriendin weer naar me werk (20km ongeveer), sliep nog half, zoef, ineenkeer zo langs 2 motorsmerissen, die zaten een beetje auto's aan te houden, echt vaag, maar ze deden niks, maar ik scheet best wel, kwam met iets van 70 voorbij, en in Amsterdam kom je er soms nog mee weg, maar deze smerissen kon ik echt niet. Maarjah, ze keken niet eens op van hun bonnetje, vage gasten.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved