Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
27083 | wildhaguh | 13-3-2005 22:30 | Elektronica Forum | 757 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: wildhaguh | Gepost op: 13-3-2005 22:30 |
ter info eerst ik heb een gilera smt is derbi blok ensow met leovinsie rijd lekker zon 90/100 pincaso begrenzer meej afstadsbediening ik reed gister naar maat van me wand we wilde uitgaan en het ging flink regenen en mijn brommer ging steeds slechter lopen en stoteren ensow op t laatst nog mar 20kmh ofsow meestal als het veel regens of veel sneeuwt ofsow gatie stotere loopt nog mar 50/60 ofsow en geen kracht meer dus denk weer begrenzer die sluiting maakt ofsow dus ike de zekering van begrenzer er al tussen uit gehaald en nu heeft me brommer ook nog is dezelfde kuure als toen de accu kapot was dus cockpit lampjes branden en tuter werkt niet meer:S toen snachts moeste we nog stukje rijde naar maat van me waar we gingen slapen stopte me brommer naar 2 km en zeer kut gelopen te hebbe probere te starte kreeg geen kick dus maat van me met andere brommer men duwe en zo langzaam nog paar km dus vandaag kijke bougi kapot andere erin en hij loopt weer kut in zijn 1 en 2 tot 8k en normaal 10k in zn 6 nog en geen kracht valt trug in ze 4 ensow wat kan dit zijn? normaal was het over als het weer droog werd maar nu is het blijvend |