Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
26800 meesterderpoppen 5-3-2005 17:01 Technical Forum 1381 19

Topicpost
Gepost door: meesterderpoppen Gepost op: 5-3-2005 17:01
woensdag viel m'n brommer tijdens t rijden uit. hij ging bijna niet meer aan, heb er ongeveer een kilometer mee staan aanrennen... geen effect. plotseling deed ie t weer, en viel ie 50 meter verder weer uit. 's avonds opgehaal d met de auto, en omdat het benzinefiltertje helemaal vol zat dacht ik dat er iets mis was met de carburateur. carb uit elkaar gehaald, helemaal gereinigd, en waarempel... hij deed het weer! ging zelf binnen 5 meter aan, watnormaal niet zo was.
maar toen: vandaag wou ik een endje gaan toeren, brommert ging weer harstikke snel aan... maar na 5 km hield ie er verdomme weer mee op! op slot gezet, ff wat biertjes gedronken ergens, en toen ik terugkwam probeerde ik m weer aan te lopen. na zo'n 500 meter begon ie wat te hikken, ik gas geven en hij liep. ik ga er op zitten, koppeling laten opkomen.. en hij valt weer uit. daarna weer rennen, gaat na nog zo'n 500 meter weer aan.. en bijna gelijk weer uit. wat kan er mis mee zijn?
de brommer is helemaal standaard, alleen de carb is een (pas gereinigde :P) 15mm bing, en er zit een powerfiltertje op. wie kan me helpen?

Alvast bedankt, Ben

Edit: het gaat om een zundapp GTS50 uit 1978

Dit bericht is ge-edit door meesterderpoppen op 5-3-2005 17:03

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved