Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
26473 Rock-Dog 21-2-2005 18:36 Technical Forum 1872 14

Topicpost
Gepost door: Rock-Dog Gepost op: 21-2-2005 18:36
Hey,

sinds lange tijd heb ik m'n MTX-SH eindelijk weer kunnen maken (zie: http://www.brommerforum.nl/showtopic/26126)

Afijn nu heb ik dus een 18mm Keihin carbarateur op een 50cc cilinder (ori Honda, wel uitgehoond wordt nog getuned).

Eerst begon ik met sproeier 95. Toen deed die echt vaag. rijden ging zo vaag. Toen deed ik er sproeier 75 in. Deed die het al een stuk beter, maar zodra ik volgas ging viel ging die erg inhouden alsof die te weinig lucht of benzine kreeg ofzo. Met de choke uit alleen kon ik nog aardig doorgassen, maar niet helemaal volgas. Toen deed ik er sproeier 62 in en deed die het nóg wat beter. Met de choke uit gast die goed door, ook volgas, maar nog niet helemaal 100% goed. Met de choke uit deed die nog steeds raar. Ook als die stationair loopt en ik trek de choke uit gaat die juist beter lopen/meer toeren maken!

Beetje vaag met afstellen dus. Luchtschroef heb ik ook al veel aan veranderd, heb hem nu in een stand die goed is. Als ik hem anders zet deed die het al helemaal niet goed meer. Maargoed iemand enig idee wat voor sproeier of wat ik nodig heb dan ik moet namelijk de choke uitgetrokken hebben om te rijden!

Honda MTX-SH
50cc cilinder
18mm carbarateur
80cc uitlaat
powerfilter

Ik heb iig het gevoel dat hij soms erg inhoud, VOORAL IN DE 4E VERSNELLING!, dan trekt die het gewoon niet. Maar in alle andere versnellingen trekt die als een fucking bezetene echt niet normaal zo hard trekt die op

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved