Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
26379 | RS-Power | 18-2-2005 16:46 | Main Forum | 47510 | 170 |
Topicpost | |
Gepost door: RS-Power | Gepost op: 18-2-2005 16:46 |
"Dit project is nog lang niet af, en verdere updates zal ik in de eerste post gooien" Nou hier een verhaaltjuh over mijn Rsje :p Zo zag hij er dus uit net nadat ik hem had aangeschaft Setup toen: Zwarte Top (Performance) 70/80cc Std Krukas 20mm Std uitlaat Std onsteking Am6 blok (untuned) Topsnelheid 115km/h (met 13/43 vertanding) Echte KM Een maandje later had ik een schuiver ermee gemaakt en toen d8 ik bij mezelf moet er wat unieks van maken Had ik me kappen metalic blauw laten spuiten bij de lokale Auto schade bedrijf en de kappen erna naar kroatie mee laten nemen door me vader (ben kroatisch) en daar wist me vader een Motor desinger te vinden (kwa stickers enzo) en was eerst de plan om eenr edbull replica te maken maar die desinger zei je kan het ook aan mij overlaten en maak ik er gegarandeerd iets vets van en dus ik wist niet van tevoren hoe hij eruit ging zien Daar waren me kappen dus net al trug en vondt het prachtig had er dus echt geen spijt van Hier nog een ouw foto van toen me achterspatbord erop zat met de sticker die de ontwerper erop had gezet Voordat ik hem in elkaar ging zetten heb ik een Getunede Roze top aangeschaft door de scooterzaak Scooter Care in Hilversum Setup toen: Roze Top (Performance) 70/80cc (tuned) Std Krukas 20mm Std uitlaat Std onsteking Am6 blok (untuned) Topsnelheid 122km/h (met 14/43 vertanding) Echte KM Hier nog wat Mooie Fotos van me RS nadat ik hem in elkaar had gezet Mooie foto van de zijkap Beide zadels ook opnieuw laten bekleden (normaal zijn ze zwart) Normaal zitten er gaten in deze luchthappers Uiteraard moest de 5th tuning sticker erop Deze kappen zijn std Mat gespoten maar die heb ik dus ook glanzend mee laten spuiten Hier nog een Foto van de Roze Top Nog een close up van deze heerlijke cilinder Later nog een Yasuni HMr/2 uitlaat aangeschaft Netjes Afgesteld Setup toen: Roze Top (Performance) 70/80cc (tuned) Std Krukas 20mm Yasuni HMR/2 Std onsteking Am6 blok (untuned) Topsnelheid 134km/h (met 15/43 vertanding) Echte KM Hier nog een Foto van me spiegel en knipper (uiteraard was me andere spiegel en andere 3 knippers hetzelfde gespoten) Als je goed kijkt naar al die fotos kan je ook zien dat de kappen mooi kleuren in de zon zie je allemaal van die metalic spikkels Nog een stuk later besloot ik Gaas over me koplamp te vouwen (d8 is wat anders dan een panty eroverheen vondt het ook wel een mooi gezicht ) Toen later hoorde ik dat de echte Hebo Manston te krijgen was bij De jager en ik wou altijd al een spectaculiardere setup dus ik wat met Maarten (Goot) afgesproken dat hij me blokkie opbouwde en hij zei is prima Als eerst me koppelingshuis weggebracht naar De Jager om het voor een 5 plaats koppeling af te draaien Toen gingen er dus 5 TP platen met Malossi Reinforced Drukveren (std passen er maar 4 platen in) Me koppelingshuis in elkaar met 5 TP Plaatjes erin Toen maar eens me Olie pomp verwijderd :p Toen een nieuwe Carb gehaald :p Een 28mm Keihin D-slide met een hebo filter (ze hadden op dat moment geen andere bij twins) Inmiddels is het een Twin Air Crosfilter (ingespoten met Twin air Olie) Toen naar de Jager gereden en een (Jager Afgewerkte) Hebo Manston 2 70cc Gehaald Een malossi 26mm Recht spruistuk gehaald een Dopler race krukasje lagers pakkingn en wat kleine zooi Toen me Carters naar Maarten (Goot) gebracht die heeft hem gesplitst en getuned voor die Manston me spruitsuk aangepast en die ook getuned :p Toen heb ik terwijl me blok bij Goot lag een HPI 2004 bestelt bij V/d kruis voorruit betaald en bij goot laten afleveren zodat hij hem er meteen op kon monteren Maar dat viel tegen dat paste er niet gelijk in Schroef gaten meosten opgeboord worden van m3 naar m4 en start motor gedeelte moest weggeslepen worden (zie foto) Dan hier een Hele Mooie foto van me Blokkie op me RS GT handteking :p Van GT ze DPR uitlaat gehad om te testen (ernaast zit me Yasuni HMR/2) Nog een foto in een schuur van een vriend (op de foto staat ook dus een vrij snelle Zwarte Derbi GPR) Toen was de brommer eindelijk weer in elkaar Setup toen: Afgewerkte (De Jager) Hebo Manston 70cc Dopler Race Krukas 28mm Keihin D-slide Yasuni HMR/2 / DPR HPI 2004 Am6 blok (GT Tuned) MBX malossi 26mm spruistuk (aangepast kort recht tuned) Koppelingshuis aangepast voor 5 plaats Topsnelheid Onbekend Me RS @ Meeting Ter Aar (werd uitgeladen uit de vrachtwagen door een goede vriend van me) ben ik dus niet op die foto Hier nog fotos van me RS naast de 5th vrachtwagen met de 5th scooters (staan er niet allemaal op horen er nog 5 bij) @ Legale meeting Oisterwijk Zoals je ziet is me koplamp Unit verwijderd ivm de radiatuer die achter je voorkap zit en nu door het gat waar je koplamp unit normaal ziet ook kouwe lucht kan doorstromen wat voor betere koeling zorgt (en al een tijd terug me achterspatbord erafgezaagd aangezien het ding toch niet meer verzekerd was/zou worden was het nutteloos) En zoals je ziet heeft geen 1 van de scooters een koplamp aangezien het allemaal racers zijn :p Later nog een vette Aprilia Motorjack gehaald :p Toen heb ik lopen denken ik heb altijd al net zoals de Jos Dijkman RX gesloten kappen willen hebben maar wou deze kappen niet verneuken dus ging op zoek naar een kappenset en vondt er 1 met die vierkante koplamp (model ervoor) maar dat deed er niet toe wou het toch dicht polyesteren en laten spuitten en de kappen zagen er extreem lelijk en baschadigd uit maar dat deed er ook niet toe zolang er maar geen schuren in zaten Hier een Foto van de graflelijke kappenset :p Lelijke voorkap :p Gauw geschuurd :p Officele plan was dat de RS kappen deze vorm ongeveer kregen en aangezien de ouwe type RS een zelfde achterlicht Unit heeft als een aerox zou een jongen uit 5th het polyester werk doen die het ook bij de achterkant van ze eigen aerox heeft gedaan Achterlicht Unit Aerox Achterlicht Unit Aprilia RS Oude foto dus toen me achterspatbord er nog opzat De achterkant van 5th aerox (klaas je rox blijft te geil :P) Wou een Alex Barros Replica maken van ze ouwe motor (West) Een aprilia RS heeft van die Gaten in de zijkappen (heb ze ff omcirkeld) Die wou ik dus ook dichtmaken [imghttp://www.apriliaforum.nl/forum_images/rs-power/442342.jpg][/img] Hier ff een snel ontwerpje van toen (was niet echte desing maar ff klein ideetjuh) En ja hier is het verder gebleven Toekomst Plannen zijn er al er komen nog wat leuke spulletjes mischien dat ik de plannen nog van de week erop zet Pfff wat een verhaal weer :P [color=red]Update[/color] Bullit is ff bezig geweest :P RS uitlaatloos Yasuni (voor RS oud model) Dpr van gt (Op maat uitlaat) Pro Race (voor Derbi Senda) Jolly Moto (voor RS nieuw model) de Hpi 2004 nogmaals [color=red]Update[/color] De olietank op de carb aangesloten (dus die gaat dienen als benzine tank voor de sprints ivm kleinere hoeveelheid die erin gaat) [color=red]Update[/color] Na het ding veelste lang laten stilstaan en geen aandacht eraan te besteden (en na veel gezeur/motivatie van [5th]Patrick) heb ik toch weer besloten om aan deze project weer te werken Hier nog een aanwinst van me: Keihin valstroom TA-09 (overigens is de foto hieronder niet die van mij maar heb dus exact dezelfde ) Kijken of het wat wordt met deze carb en of die goed past op me RS (eventueel met een ander spruitstuk die veel rechter loopt) dat idee kwa spruitstuk wordt het dan met die carb En me RS ben ik van plan deze week te strippen en naar de coater te brengen ___________________________________________ [Belangrijk heb een suggestie nodig] ___________________________________________ maargoed ik weet dus niet welke kleur ik me frame+achterbrug moet laten coaten De 2e kappenset wordt: 1 yamaha r1 rood 2 yamaha r1 blauw 3 zwart dus welke kleur denken jullie dat het frame het beste gecoat kan worden en tegelijk bij deze 3 kleuren zou passen? ''ik dacht zelf aan zwart'' ___________________________________________ [Belangrijk heb een suggestie nodig] ___________________________________________ Voor extra koeling heb heb ik de oude radiateur van Nickse NRG overgenomen om die achter me koplampgat pas te maken (aangezien er toch geen lichtunit meer inzit) en tijdelijke oplossing tot die 2e kappen set dan kijk ik er weer erna verder.. hier wat foto's van de rad Die ben ik dus van plan in serie aan te sluiten met me Ori rad (of ik de ressevoir van deze rad ook zal gebruiken is niet zeker) al me volgende updates zal ik ook in de 1e replie posten zodat het overzichtelijk blijft 2 Updates!!!!!!!!!! Quote ----------------------------------------------------------------------------- Oorspronkelijk gepost door: rsruud omdat nino te tov is om te updaten moest ik het doen. nouja hier ze nieuwe proma ----------------------------------------------------------------------------- Een gloednieuwe Yasuni R3 uitlaat (behoort tot de snelste productie uitlaten voor am6 op dit moment) Quote ----------------------------------------------------------------------------- Oorspronkelijk gepost door: Bullet inmiddels is der ook een zeer mooie rotor aangeschaft, De Malossi rotor met EPROM. ----------------------------------------------------------------------------- Is gewoon een UBERgeile rotor die je weinig tegenkomt op schakels en zijn zeer goede rotors al me volgende updates zal ik ook in de 1e replie posten zodat het overzichtelijk blijft Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 17-4-2006 om 17:35 uur. |