Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
26243 | dthedjuh | 12-2-2005 20:13 | Technical Forum | 1153 | 29 |
Topicpost | |
Gepost door: dthedjuh | Gepost op: 12-2-2005 20:13 |
hallo, ik heb dit al eens eerder gepost, maar ben nu stukken verder in mijn 'onderzoek". Ik heb een suzuki tsx uit 1985 staan die niet loopt (dat komt wel vaker voor) Ik heb een nieuwe 50cc cilinder, een cabr waar nog geen 50 km mee is gereden (67cc sproeier 18mm). Nu heeft die tsx een kabelboom van hier tot tokio,en ben ik er achter gekomen dat dat ding een accu MOet hebben. (ik heb er nu dus een in hange maar die is niet echt vol meer na 20423 uur proberen). - De boegi vonkt(als ik hem ernaast houd) - de boegie en de cabr zijn vochtig - de gas schijf zit goed - sproeier is nieuw en ook goed - vonkt goed (ontstekingspunt weet ik niet zeker maar daar is nix aan veranderd) - hij zuigt lucht aan je zou zeggen, als dat ding nat is en de boegie doet vonkt dat hij wel zou stottere ofzow MAAR hij doet totaal helemaal niets. (halve longe eruit gerend achter dat ding van 90 kilo) het licht heb ik mee zitte klote, werkt een beetje maar nog niet helemaal(zou niet het probleem moete zijn) sugesties??? |