Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
25960 Verschoor 2-2-2005 22:35 Technical Forum 1877 21

Topicpost
Gepost door: Verschoor Gepost op: 2-2-2005 22:35
Hoi,

Ik ben in bezit van een RS50 uit 1998, en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar gisteren , na een eindje rijden stopte de brommer er zomaar mee. Na gelijk weer proberen te starten met de electrische start, wilde de brommer niet starten, maar na effe duwen, liep mijn RS gelijk. Na weer ongeveer 100 meter te hebben gereden,gebeurde weer hetzelfde, en sloeg de brommer weer af. Ik probeerde gelijk weer te duwen, maar mijn RS sloeg niet aan. Naa een minuutje wachten, probeerde ik weer te starten, en de brommer liep gelijk. En, na ongeveer 200 meter, stopte mijn brommer er weer zomaar mee, het klinkt als het bekende BWOOOP geluid ( te weinig benzine ) ,en steeds hetzelfde verhaal, tot it zo'n 12 kn verder thuis was.
Oftwel, hoe langer ik wachtte met opnieuw startte, hoe langer ik weer kon rijden. Eerst dacht ik ,mischien een temperatuur probleem, maar het water was amper 40 graden . Ik heb nog geen tijd gehad om naar de bougie te kijken, ik denk ook niet dat het ermee te maken heeft, maar mischien heeft het te maken met de tank ontluchting ? Kan iemand mij vertellen waar dat zit ? In de tankdop lijkt mij het meest logisch, maar daar zie ik niks


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved