Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
25560 Zeta-boy 18-1-2005 23:57 Meeting Forum 3940 41

Topicpost
Gepost door: Zeta-boy Gepost op: 18-1-2005 23:57
Jaja, het is lang geleden dat ik hier uberhaupt heb gereageerd laat staan hier ben geweest.

Zoals de topictitel al verklapt wil ik een vakantie organiseren voor de motorrijders die hier rondhangen. De strekking is ongeveer hetzelfde als de aloude brommerforummegameeting. Deze keer dus alleen voor de motorrijders. Ik weet dat een paar mensen hier oortjes naar hadden en gezellig leek. Het gaat hier volgens mij iig om Lude, Martijn, Koen, Jordi, Mikey, Bjorn?, Nick, Wouter, Harrie en ik.

Omdat ik eigenlijk deze groep nooit bij elkaar zie post ik een topic hier. Als ik dit op Motor-Forum of elders doe, krijg ik het probleem dat mensen mee willen die deze groep niet kent.

Ok het plan is dus om met deze groep naar de Ardennen te gaan. We verblijven daar een week of anderhalve week. We maken daar flink wat toertochtjes en genieten van de zon en de vrijheid van het motorrijden.

Wil je mee en rijd je motor reageer dan hier. Wil je mee, maar rijd je geen motor reageer hier dan niet

Het heeft geen zin om te reageren omdat je zowiezo niet mee kan komen met de groep en deze vakantie is zowiezo alleen bedoeld voor de motorrijdende brommerforummers.

Plannen, data en kosten komen later. Ik wil eerst even weten wie er allemaal interesse heeft om mee te gaan.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved