Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
25416 B-100 13-1-2005 17:51 Main Forum 4694 63

Topicpost
Gepost door: B-100 Gepost op: 13-1-2005 17:51
Ik ben vandaag aangehouden door een motoragent in helmond.
hij had me vanuit een zijstraat voorbij zien rijden met volgens hem een snelheid boven 60km/u aangezien ik met het verkeer meereed.

ik staande gehoude, papieren af moeten geven, en volgen naar rollerbank.

onderweg naar de rollerbank verder afstand van agent gaan houden door 25/30 te gaan rijden, begrenzer erop ( achter linker zijkapje).
we kwamen daar bij het buro aan, op rollerbank met begrenzer aan, die motorwout gaat op mijn mt zitten, geeft gas, en hij kwam maar tot 0,6 kw. maar volgens die wout zat er 100% zeker een begrenzer op, omdat aan het aantal koelribben tezien het een 70cc was (110cc) dus hij aan het zoeken samen met zijn collega, kregen die begrenzer niet gevonden, is namelijk nogal goed weggewerkt. na 50 minuten wisten ze het schakelaartje te vinden.

schakelaartje omgezet, op rollerbank, jahoor, 2kw (de bougi was nog vet van t kwatier dat ze met begrenzer aant teste zijn geweest )

hij met officier van justitie gebeld, en ik kon kiezen: of ik laat mn brommer op het buro, brommer word geinspecteert in eindhoven, en alle gebreken die er aan de brommer te vinden zijn worden genoteert en krijg ik proces voor
of ik rijd naar huis met mn mt, en demonteer de cillinder/carberateur/spruitstuk/membraan/begrenzer/cillinderkop en lever deze in binnen 2 weken op het buro. als ik dit niet deed, zouwe ze mn mt thuis in beslag komen neme.

ik had erover met alwin ff gesproken, en hij zij dat ik geen onderdelen in moest leveren op t buro, dat we mn mt helemaal origineel gaan maken, en dat ze hem dan maar is in beslag moeten komen nemen voor technisch onderzoek

graag ff hierover jullie mening en adviezen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved