Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
25413 | Thijsse | 13-1-2005 17:04 | Main Forum | 3600 | 79 |
Topicpost | |
Gepost door: Thijsse | Gepost op: 13-1-2005 17:04 |
Ok waar zal ik beginne... ik heb 5 weken geleden mijn puch maxi verkocht... doordat er een misverstand was in de communicatie had ik niet begrepen dat de koper de verzekering erbij wilde kopen. toen de brommer opgehaald werd vroeg hij me of de verzekering erbij zat, ik antwoordde met nee maar hij had dus bnegrepen van wel, dus om het goed op te losse heb ik maar gezegd dak ik de verzekering erbij doe ik was het plaatje eerder al verloren en heb daar aangifte van gedaan. tussentijds ben ik mijn verzekering papier kwijt geweest maar dat heb ik nu weer gevonden dus ik laat aan de contactpersoon van die jongen weten dat ik de papieren weer heb. zegt die me dat hij de papieren en de verzekering opeens niet meer wil maar dat hij geld wil zien. maak ik geen geld over dan dreigt hij me voor de rechter te slepen(het gaat hier over 30 euro) niet dat ik me daar druk over maak want ik sta zo ver ik weet toch in het gelijk hoe zouden jullie dit oplossen? ik wil hier namelijk zo snel mogelijk vanaf zijn! |