Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
25226 Rik 6-1-2005 17:40 Main Forum 3862 47

Topicpost
Gepost door: Rik Gepost op: 6-1-2005 17:40
oke, eerst ik weet dat er geneog van deze topics zijn.. maar kmoet dit echt eff weten en uitpluise..

11 Oktober 2004.. ik kwam bij de mac vandaan en ging terug naar me school.. ik zag een jood rijden en stapte af.. die jood reed verder en ik sprong weer op me gsm en reed door.. toen ik achterom keek zag ik dat hij achter mij aan kwam (dat dacht ik althans) dus ik gaste door.. even verderop reed ik achter een auto welke plots begon te remmen en ik dit te laat zag en nokte met me remhendel zijn achterlicht glaasie aan en viel zelf om.. van mij aantal dingen krom (pendale, hevels)

Dus ik aan de kant gezet die vent vroeg "moet ewe geen politie belle" ik zeg.. die zijnj al onderweg.. dus na paar minuten komt die jood aanrijden (wel laat, hij zat dus niet achter me aan) en begint te zeiken dat het niet slim is om weg te rije enzo. affain alles geregeld en moest alsnog mee naar rollebank waar ik 1,4 kw scoorde maar dat is irelevant. Omdat ik nogal bijdehand was volgens die agent kon hij me ook nog iets aanrekenen voor het wegrijden en veroorzaken van een ongeluk.. :S

NU kom ik vandaan thuis en ligt er leuke brief.. je raad het al ik moet voorkomen 15 februarie..
'De politie heeft proces-verbaal tegen jou opgemaakt omdat je verdacht wordt van gevaar op de weg veroorzaken door een aanrijding te veroorzaken, gepleegd op 11 oktober 2004'

Nu wat vraagies.. Wat is het slimste om daar te vertellen? dat ik helemaal niet aan het wegrijden was? Wie heeft hier nog meer ervaring mee...

sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwitj :P

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved