Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
25056 | CARMAGE | 31-12-2004 11:25 | Technical Forum | 749 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: CARMAGE | Gepost op: 31-12-2004 11:25 |
Ok volgend probleem Motor : suzuki dr 350 4t Om een of andere reden is de afstelling van mijn carburator in de war geraakt. Ik kan hem starten door : eerst naftkraan open choke open 3 maal kicken. Dan is ie verzopen dan naft toe paar maal kicken met choke open en hij slaat aan. Naft open en hij maakt ineens heel veel toeren ongeveer 6 a 7 000. Choke toe dan valt hij stil. Het is op dit moment hier ongeveer 10 graden. Voor dit probleem starte hij meestal na 2 maal kicken met deze temperatuur met choke honderd meter rijden en choke mocht af. Nu, niets is open geweest. Er is alleen een schroef die je met de hand kan verdraaien (heeft waarschijnlijk iemand aan gedraaid) en die bepaald hoe laag de gas max kan dus hoe ver het gas maximun terug kan. Ik veronderstel dat dit het stationair toerental bepaald. Extra info als hij op dit moment op choke draait kan ik gas 1/5 openzetten trekt en rijdt die normaal gaat ie verder open dan houdt hij in en hoor je ook knallen uit de uitlaat. Nog eens extra info: Hij geeft ook een soort van backfire. Rijdt op choke stationair. Geef dan gas houdt effe in en trekt dan weg na eerst een klap uit de uitlaat te horen. Graag wat betere info dan in het kleine vragen topic |