Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
25014 Rock-Dog 29-12-2004 11:23 Technical Forum 500 6

Topicpost
Gepost door: Rock-Dog Gepost op: 29-12-2004 11:23
Hi,

ik heb een Honda MTX-SH, maar sinds gisterochtend heb ik er problemen mee. Gisteren kreeg ik hem met geen mogelijkheid gestart. Na lang kloten met de carb en uiteindelijk de stationair-schoef helemaal ingedraaid (!) te hebben kon ik hem na lang aanlopen weer starten. Normaal kon ik in z'n gelijk naar de 10.000 toeren maximaal ongeveer, maar nu bleef die echt hangen op de 6.000 ongeveer en kwam er heel moeilijk overheen. Maar hij reed eindelijk en ik op m'n MTX naar een vriend toe (om zijn MTX te gaan maken). Maar daar kreeg ik mijn MTX weer niet gestart. Moesten weer een paar keer aanlopen voor die het deed. Dus wij die avond (gisteravond dus) heel de carbarateur d'r af gehaald en schoon gemaakt. Toen hadden we de hele straat doorgerent daarna, waarna we d'r achterkwamen dat de dodemansknop nog uit zat. En toen we die knop ook omdraaide startte die in 1 keer. Ik helemaal blij. En hij bleef ook niet echt meer op die 6.000 toeren hangen. Ik dat ding weer de garage in gedaan. Paar uur later wil ik naar huis, start dat verdomde ding weer niet. Pas na een paar keer aanlopen deed die het (kicken had echt absoluut geen effect). Vind het een beetje vaag allemaal, mischien dat ik vandaag maar weer m'n carbarateur moet schoonmaken

setup:
- 70cc Malossi cilinder
- Ori 13mm Keihin carbarateur

En gisteren hadden we d'r een Panty-filter op gezet nadat we hem hadden schoongemaakt en hij het toen weer deed.

wie-0-wie, had het geduld dit lul-verhaal door te lezen dat die helemaal tot hier gekomen is en weet nog raad ook

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved