GDV, her zit ik dan met me 600km oude 50cc paiwai. Vandaag had ik lekker in de sneeuw gecrossd. ineen sging ie erg stotteren, had ik wel vaker last van dus dacht dat het van me bougie ofzo kwam door al dat water. Ik zonet me brommer demonteren, want ik ga me blok revisreren. haal de carb los. schit, gasnaald lag er los in. OEPS naj had ik nog al een keer gehad, dus zal wel nietzo erg zijn, daarom liep ie vast kut zonet. Ik me cilinderkop eraf. WHAT TA FUCK!!!!!!!! DEUKEN IN ME KOP!!!!! ONEEE ONEEEEEE. cilinder eraf. GVD!!!!!! hele cilinder naar de kloote. dat clopje van de gasnaald is vast via me membraam in me cilinder gekoemen. heeft alle snaar de klote gemaakt. aan beide kanten 2 evenwijdige dieppe krassen van spoelpoorten richting blok en een deukje in de wand erboven. IK KAN WEL HUILEN net nieuw. Hij liep al zo slecht. kwam niet op toeren, maar als ie, viel soms uit. maar als ie eenmaal op 7000 toeren zat bleis ie gewoon door en hij had toe n het droog as 85 gereden. heeel netjes ingereden enzo. ben blij dat di edingen maar 100 piek kosten. zie hier een polaatje van het slagveld. Hoe de zuiger en de kop uitzien, dat bespaar ik jullie.
|