Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
2452 | Woeter | 19-12-01?16:38 | Main Forum | 1343 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: Woeter | Gepost op: 19-12-01?16:38 |
Ik zit vreselijk te balen van die KUT PTT, het zijn echt een stelletje hoerige kut mongolen!! :p Het zit zo: Ik heb mijn cilinder laten tunen bij IS-tuning in Eindhoven. Ik mijn cilinder opgestuurd, ging allemaal goed en die kerel heeft hem dus getuned. Ik helemaal blij toen ik een mailtje kreeg dat ie hem opgestuurd had. Na een halve week had ik hem nog steeds niet, dus ik bellen naar die kerel, hij naar de PTT, zeiden ze dat ie op het postkantoor moest liggen. Ik naar postkantoor, was er dus niet. Ik weer naar die kerel bellen, hij weer naar de PTT, krijgt ie uiteindelijk dit verhaal te horen (na 1,5 week): Het pakje is aangekomen in Ermelo, maar de Postbode-mongool-lijpo-homo-kutmongool kon het huisnummer niet lezen!!! :p Nou ging het pakje retour afzender, en isie op een of ander verzamel kantoor voor het laatst gescand en nu weten ze niet waar ie is..... Nu is er een onderzoek ingesteld en krijg ik binnenkort een brief thuis die ik moet invullen, om te zeggen dat ie niet is aangekomen en misschien krijg ik het pakje nog wel, zoniet dan isie verzekerd tot max 1000,- Maarja het irritante is dat die 80cc LC cilinders voor Suzuki niet te krijgen zijn, en ik dus met een groot probleem zit... Echt een stelletje prutsers zijn het zeg, niet te geloven. Ik scheld een jongen uit me klas iedere dag uit omdat ie postbode is op zaterdag, maarja dat wil ook niet echt helpen Heeft iemand misschien iets soortgelijks meegemaakt, en kwam het pakje toen uiteindelijk nog terecht??? |