Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
24456 | Jozeff | 4-12-2004 19:28 | Main Forum | 3858 | 48 |
Topicpost | |
Gepost door: Jozeff | Gepost op: 4-12-2004 19:28 |
Vanmorge reed om 6.45 naar mijn werk met mijn mt'tje, had al een week stil gestaan en startte toch in 1 keer dus ik was al blij. Na een tijdje daaide ik van een 80km-weg linksaf een fietspad/parallelweg op. Het was eem beetje mistig dus ik zag niet zoveel. Ik deed mijn vizier open om wat meer te zien en toen zag ik 2 houten paaltjes net wat te laat. Ik schampte net met mijn rechtse kant 1 van die paaltjes waarbij mijn voet tussen het paaltje en mijn stepje gevouwen werd. Daarna knalde ik met mijn knie vol op de bovenkant van dat paaltje waarna mijn mt naar links omviel en ik er bovenop. Ik sta meteen op, zie dat mijn voorvork krom is en probeer hem weer recht te buigen. Toen wou ik hem weer starten en verder rijden maar ik kreeg hem niet meer in zijn vrij omdat mijn achterrem geblokkeerd was. Na er een paar keer tegengestampt te hebben schoot hij nog niet los en toen zag ik dat mijn rechter broekspijp vol bloedvlekken zat. Toen ik mijn pijp opstroopte zag ik een gat van 7 bij 3 cm in mijn been zitten. Ik besloot ons moeder maar op te bellen en mijn mt tegen een boom aan te zetten. Toen ik dat gedaan had kwam Alwin op zijn MTX aanrijden omdat hij zijn krantewijk aan het doen was. Hij vroeg hoe het met mij was en ging gouwgenoeg weer verder met zijn krantenwijk. Ons moeder vond dat ik naar de dokter moest en in het ziekenhuis hebben ze toen anderhalf uur gehecht en was het gat dicht. Been is gelukkig niet gebroken, maar zwaar gekneust en mijn enkel is ook een beetje gekneust omdat die klem zat tussen het stepje. Hoe het met mijn mt'tje is moet ik nog bekijken. Best lang verhaal, maar ik moest het ff kwijt. |